Monday, March 2, 2015

Karnevali, dokaz da je odrastanje stvar izbora

Prethodnih februarskih dana aktuelni su bili karnevali na Majorci. Mada ne bih se ja organičavala samo na februar i samo na Majorku. U Španiji je to prilično česta pojava. Jednom sam neinformisana tako izašla na ulicu pre par meseci i posmatrala veselu povorku maskiranih ljudi. Tako su i žurke u klubovima često u fazonu karnevala, tj. maskenbala.

-Pobratime, je l' ćeš ti da se maskiraš večeras? Mislim ne moraš da kupuješ ništa, imaš onu tvoju masku Hanibala s Halloween-a...
-Ma nema šanse. Maskirao sam se za Halloween. Večeras nek im bude dovoljno to što sam Srbin.

Ma i previše im je, pomislih. A onda sam se zaputila u obliženje kineske radnje da nabacim koji detalj za žurku. Manjkao mi je entuzijazam ekipe i to mi se nije dopalo.

Nedostatak entuzijazma ove vrste možete pogledati na slici.

Neverovali ili da, ja sam ova s maskom

Bar nije manjkalo zainteresovanih da dva dana kasnije ulicama posmatramo povorku skoro dva sata. Mnogo automobila, kombija, maskiranih ljudi i dece. Skrenula bih pažnju na ovo ljudi. Osobe koje bi mogle da mi budu mame i tate šetale su maskirane i vesele. To me radovalo i podsećalo na još jedan razlog zašto mi se ova zemlja toliko svidja. Potvrdjivalo je to da posle 30-e, 40-e....70-e ima i uživanja, a ne samo života i objašnjavalo bolje nego bilo koji novinski članak iz časopisa tipa "Lepota i Zdravlje", "Cosmopolitan"...

Pirati, hodajuća biblioteka, Brazilci, Kolumbijci, Minjoni...mnogo grupa tematski maskiranih je šetalo, praćeno nekom pesmom i koreografijom uz to. Ostavljam vas svojim amaterskim fotografijama. Ni ja se nisam puno bavila rečima te sunčane nedelje.
















No comments:

Post a Comment